Zostań konsultantką marki Avon – dorabiaj i / lub oszczędzaj pieniądze!

Sprzedawaj uznane na całym świecie produkty marki Avon. Rejestracja jako konsultantka jest darmowa oraz niezobowiązująca.

Po zapisie otrzymasz za darmo paczkę powitalną wraz z katalogami firmowymi. Rozdaj je rodzinie, przyjaciołom i znajomym – zacznij dorabiać.

Dodatkowo korzystaj z programu dla nowych konsultantek – odbieraj atrakcyjne nagrody.

Jako konsultantka Avon nie musisz nic sprzedawać. Możesz kupować produkty na własny użytek, dzięki czemu oszczędzasz pieniądze.

Jak pisać artykuły, blog?

jak pisać artykuły, jak pisać blog

Chcesz pracować jako copywriter lub prowadzić blog? Koniecznie przeczytaj post o tym, jak pisać artykuły / jak pisać blog!

Warto sobie odpowiedzieć na pytanie Dlaczego chcę pisać artykuły / Po co chcę prowadzić blog? Moje odpowiedzi są takie, aby:

  • inni coś wiedzieli,
  • wyrazić, co mi się podoba,
  • inni coś oceniali,
  • rozwijać się / zdobywać wiedzę.

Zastanówmy się, co interesuje ludzi? Interesuje ich:

  • to, co bliskie,
  • to, co konkretne, mające wartość informacyjną,
  • to, co rzeczywiste, co naprawdę się zdarzyło,
  • to, co nowe i nieoczekiwane.

Warto wiedzieć, jak czyta czytelnik

W pierwszej kolejności zwraca uwagę na następujące elementy:

  1. tytuł,
  2. zdjęcie, rysunek, infografika,
  3. podpis pod zdjęciem,
  4. lead.

Inne elementy przyciągające wzrok czytelnika:

  • pogrubienia (inaczej boldy),
  • pochylenia (czyli kursywy, italiki),
  • podreślenia,
  • linki.

Tytuł

Powinien:

  • być intrygujący, interesujący
  • poruszać temat pasjonujący czytelników,
  • obiecać szybką, nietypową korzyść,
  • informować o nowościach, zmianach,
  • zadawać pytanie retoryczne,
  • przedstawiać unikalną cechę produktu, marki czy wydarzenia.

Tytuł najlepiej wymyślać po napisaniu artykułu / notki na blog.

Lead

Jest to pierwszy, wyróżniony akapit tekstu, który ma zaciekawić czytelnika i płynnie wprowadzić go w treść artykułu / postu na blog. To bardzo ważny element na podstawie którego czytelnik decyduje czy przeczyta dany artykuł / notkę na blog, czy nie. Jest to ściśnięta do granic możliwości esencja problemu opisanego w artykule / poście.

Zasada jest taka: Jeśli nie potrafisz wyrazić tezy artykuły w dwóch-trzech zdaniach, nie pisz artykułu / notki!

Lead ma:

  1. zaciekawiać,
  2. wciągać,
  3. intrygować,
  4. efektownie wprowadzać w temat.

Rodzaje leadów:

  • informacyjny,
  • w postaci pytania,
  • w formie cytatu,
  • angdota.

Cytat powinien być kontrowersyjny, ciekawy lub / i zdecydowany.

Anegdota to krótka historia, która wprowadza czytelnika w okoliczności zdarzenia, oddaje nastrój, budzi emocje.

Nowy akapit --> nowa myśl. Akapit ma mieć maksymalnie 5-6 zdań. Im krótsze i zwięzłe akapity, tym czytelniejsze. Pierwsze zdanie nowego akapitu powinno nawiązywać do poprzedniego. Konieczne jest "łagodne przejście" z jednego wątku (akapitu) do kolejnego. Akapity ułatwiają skracanie i rozbudowywanie tekstu.

Śródtytuł to wewnętrzny tytuł, który zapowiada, co będzie w następnych kilku akapitach tekstu. Zazwyczaj stosowany jest w dłuższych artykułach / postach na blogu. Powinien wzbudzać zainteresowanie, zachęcać do dalszej letury. Pojawia się średnio co 5-8 akapitów.

Jedno zdanie - jedna myśl, jedna liczba, jeden cytat.

Po kilku krótkich zdaniach powinno pojawić się jedno dłuższe.

W ramce podajemy dodatkowe informacje, wyróżniające informacje czy tzw. call to action, czyli wezwanie do akcji - to np. kliknięcia w link czy zatelefonowania.

Co Ty byś dodała / dodał do tej notki?

Anna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze moderujemy. Te, które mają widoczny w podpisie adres WWW bloga/ strony lub zawierają linki reklamujące/ pozycjonujące jakaś stronę WWW/ blog nie zostaną opublikowane. Podpisz się imieniem i nazwiskiem, imieniem lub ksywką.

Reklamę na naszym blogu możesz kupić klikając tutaj (w postaci dodania krótkiego tekstu lub grafiki przekierowującego na jakąś stronę WWW). Możliwa jest też reklama w postaci dodania swojego artykułu reklamowego. By ją kupić kliknij w prawym górny rogu na napis "Dodaj tutaj artykuł reklamowy". O innych formach reklamy przeczytasz na podstronie Współpraca. Zapraszamy do jej odwiedzenia.

Dziękujemy za komentarz. Liczymy na kolejne :)

Copyright © 2016 Dorabiaj przez Internet, Blogger